Modevisning m.m


Hej och ursäkta jag vet att jag tappar massa läsare när jag inte skriver på bloggen
på ett tag! Men jag är ett barn och jag sitter inte jämt vi datorn som många  andra
bloggisar! Så tror inte att jag kmr att skriva 7 dagar i veckan det lovar jag verkligen inte!
Men iaf på torsdag har våran klass en modevisning på Centrum pengarna går till våran
klasskassa! Och vi iklassen ska natuligtvis oxå gå ;) Så då räknar vi med mej såklart ;)
Jag ska gå i 5 plagg alltså 5 ggr! För Veromoda & Vila ;) Modevisningen börjar kl 19.00
kl 16.30 så ska frissan fixa mej en snygg frisyr;P Jag ska gå i en jätte fin klänning,En ljusblå"
Ni får se den sen ;) V.14 tror jag så har våran klass oxå en musikal som vi har tränat på sen i
November och det ska vara som en filmkväll isoffan med massa tv program ;) Jag ska vara programledare
i let´s dance och vara programledare i ett reseprogram till Barcelona och ska vara Blondinbella!
Men ska äta mat nu!
Kram Fanny




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback