Ne nu börjar det att gå över gränsen !


Hej!
Ni vet Svininfulensan har blevit så allvarlig att jag blev hemskickad från skolan imorsse
för lärarna sa att om vi är förkyld får vi lov att stanna hemma och idag var det 6 borta
och 8 med mej & Erika ! Men det är ju löjligt jag har bara lite ont ihalsen och jag känner
mej rätt så pigg fast bara att jag går o snyter mej hela tiden och hostar lite då och då!
Vissa barnen på skolan har nog drabbas så mycket av att vi måste tvätta händer hela tiden
och få inte ta i handtag och vi får inte hälsa på varandra med handen ! Och vår skola har inte råd
med att köpa in handsprit till alla klassrum & toaletter så vissa tar med sig en liten flaska med handsprit!
Det börjar bli löjligt! mm men for då hem runt halv tio imorrse och min kompis Erika blev det också
jag for till henne och såg på film sen for jag hem direkt! 
Visst man slipper ju skolan iaf så det är väl bara gött!

Men ja ja
Många kramar & snoriga pussar
//Fannys Paradis♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback