Bloggen får jag ju inte glömma!

HejHello :) Vet att jag har glömt bloggen men men ! Idag så var jag på idrottsTävling på skolan
jag var med ikast! och det gick skit för mej :/ Men men bara att bita ihop. Sen ikväll så blire sista
fotbolls träningen för iår :( och på söndag sista matchen, VI MÅSTE VINNA !! sist så blev det 3-3 mot dom
innan 5-1 till oss så alla tror nog att det går rätt så bra och det hoppas jag med :) i morgon är det fredag
skööönt ! Vi slutar 12.20 som vanligt och det är så skönt för vi slutar ju så tidigt än vad alla skolor i vår komun.
Sen på kvällen ska mamma & pappa på bio så jag vet inte vad jag ska hitta på imorgon?

Ni har väl inte glömt bort Erikas & min blogg ?=)

www.Kusinernacrazy.blogg.se 



Kram
Fannys Paradis♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback