Lov med mera

Hejj, Förlåt för dåligt skrivande, Ni tycker säkert att jag alltid ursäktar om att jag inte har skivit på ett tag !
Ja,jag vet!  Vet inte varför det blir så långa undantag mellan varje inlägg ? Jag som har all tid att sätta mej på datan
och skriva på bloggen om vad som händer! och vad jag har köpt istan och vad jag gör på fridtiden! Men snart borde jag skaffa en ny kategori som heter dåligt skrivande! haha, Men nu får jag skärpa mej! Ja, nu är detv lov och det känns så skönt! det blir väl slalom,bada,stan & haaa massa kul nu på lovet med familjen & vännerna<3 =D I fredags efter skolan for vi i klassen (tjejerna) upp till stan men Hilma hängde inte med :( men men! det är så sällan att vi tjejerna iklassen umgås :D så vår lärare Anna tyckte att det var en så smart ide ;-) hehe, det var faktiskt jätte kul :D så skas göra om :D
köpte: tajts,kofta,tunika,örhängen & shampo :D här är den söta Tunikan jag köpte på stan för 37 spänn på Kapphal :D

Fin va? :D det kanske ser ut som fläckar på tunikan men det är bara min skitiga spegel :O

VI 5:an tjejer<3;D =D
det var iaf jätte härlig & roliig dag med brudzen<3=D Nu snart är det fotbollsträning!
men idag så hoppar jag över den ! p.g.a min jäkla HOSTA ÅHHH :@ så irriterande!
här sitter jag framför datan och skriver på bloggen med jäkla hosta som kmr fram ur
min mun varenda minut ! Det börjades i fredags och forsättes lördag och nu på söndagen
med! så jag vilar helst! så jag är frisk i veckan ist för att jag sitter isoffan och degar och dricker
massa host medecin ! Idag var jag ner på suifskidan det var ju skidtävlng :D Gu va man blev sugen
på att tävla igen ! slutade för ca 1 ½  år sedan ! p.g.a  att det fanns ingen lust!  men ibland träder den
fram igen ! Man får väl bara gilla läget. det var nog oxå konkurensen som blev hårdare för varje säsong
jag hade inte den här lusten att ´tok träna 5 ggr i veckan ! och sticka ut och springa på sommaren
det är 25 grader varmt ute ! Som många i min åldersgrupp gör! som tränar på vuxen nivå !
Men men !

kRAMAR//Fanny♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback