slut av lovet =/

Halloj,Detta jullov har gått för snabbt tycker jag! Men ändå så längtar jag enormt till skolan!
Det ända jag kommar sakna från lovet är att sova ut på morgonen, för jag vet inte hur jag ska
klara gå upp imogon kl 7.00 ? :s  Detta lov är nog det första lovet jag har saknat mej tilbax till
skolbänken ! Alla frågar om jag hatar skolan, men jag tycker att det är inget fel på skolan! Det bästa
är ju såklart att träffa kompisarna =P<3 Nu blickar jag bara framåt mot ett nytt skolår =) Våran klass
5:an tycker att vi har byt fröken höger & vänster!!!! Linnea våran lärare under höstterminen ska nu flytta
så vi ska nöja oss med Måd! Sen när vi börjar i 6:an så kommar vi få Jesicca! Gud så struligt !
Men det fixar sig säkert ändå:D  Igår så provade mamma på en förett som nu heter Apelsinparfait med marängtopp
som smakade mumma... :D såhär se då den ut !

*MUMS*

Min syrra Carro skaffade en blogg om mode igår
bloggen heter http://www.CandyCarran.blogg.se/
Hon fick en kanon star igår med 143 läsare som kollade
in hennes blogg igår :D

Kram //Fannys paradis♥


vad gott des ser utt

2009-01-11 | 10:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback