Promenad xD


Hallojjj, Nu har jag varit ut på en härlig promenad med mamma & pappa<3 :D
Det var så skönt ! Igentligen är det inte så jobbigt att gå ut och gå ! För mej är det typ
jobbigast att klä på sig kläderna ! och att man tänker hur lång då vägen är ! För
när mamma & pappa sa att vi skulle på prommis tänkte jag på den dära salumsvägen
hur lång den nu var ! Men den är ju minst bara 3,5 km :D Och när man väl kommer ut så
är det inte jobbigt, Det är mest mysigt tycker jag :D

Nu längtar jag extremt mycket till i morgon och jag måste ca kliva upp 7.30 elr nåt
sånt zzzzzzzz... Jag har lagt mej nu så sent nu på lovet och kommer inte upp från
sängen förns kl 11 typ hhahha, och när jag väl lägger mig i en hyfsad tid runt 22.00
så somnar jag ändå typ 00.00! Så himla dryyyyygt. Men det ska bli så roligt i morgon
hoppas jag inte sover som en sömtuta hahha:D

Kram//Fanny ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback