ParadisBadet med Kusin<3

Halloj, Idag så åkte vi hemifrån kl 8.30 och var upp ca 9 :D Sen 9.40 gick vi ner mot paradisBadet:D
Vi har så roligt kan jag lova ! Sedan kl 13 gick vi upp och bytte om och sedan blev det bara att shoppa loss
först åt vi lunch på Café Blåbär =) *Muuuums* sedan åkte vi hem typ 18.30 och vi hade en riktig toppendag
som bör göras om =D Jag köpte en kofta & klänning på JC och en sak på Lindex!
Bilder från dagen kommer nu :D


Jennifer på G :D

ParadisBadet :D

Söta Jennifer<3 när vi badar :D

Jennifer åkte  puckelpisten :D

söööööta Jennifer <3

Hehahahe:D

hahahahhaha Jennifer<3=D

Snygg Jeffa<3

Snygging :D

Jennifer på Café Blåbär

haha på Café Blåbär :D

Haha Jennifer är med i Tv :D

Snygg Jennifer<3

Galna Jennifer :D

Detta köpte Jennifer och massa mer på JC skiiit snyggt :D:D

Haha,jag fast lite suddig bild:D

Snygg Jennifer :D

hihhi,jag -

Snygging<3

heheheh

hahha, inne på toa :D

Sen sista halvtimmen var vi så slut och tog ett fika på Blåbär :D

Det har varit så skoooojjj idag :D
och vi lärde oss efter allt springande i
trappor till alla rucheganor så lärde vi oss
att vi verkligen hatar trappor =):D haha

Kram// Fanny♥


mm, ni verkar har haft jätte kul? Kul att man fick följa me =D=D

2009-01-03 | 10:54:55

Vart ligger det där badet?

2009-01-03 | 15:50:38

Åh vad fina bilder du fotograferat!



Kram SUS

2009-01-03 | 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback