Min helg i bild :D


Hallojj, Ja, bilden säger ganska mycket men jag kan berätta ändå vad jag har gjort :D
Ja ifredags så hängde jag med Ninni<3 hem efter skolan :D vi hade så himla roligt, vi såg på film,
gjorde massa filmer med kameran,smakleken & massa annat kuuul! Och på lördagen på förmiddagen
så tog jag på mej joggingskorna och stack ut och sprang 2,5 km ! Igentligen skulle jag bara springa typ
1,5 km men det var så himla härligt ute så jag försökte bara förlänga streckan :D sen på kvällen blev det
god mat :D och sedan åkte man upp till Forsgren=) Och i dag dåra så har jag varit med Jennifer<3 och
vi har haft så roligt :D Vi har varit ute och åkt pulka,dansat & åkt spark =P Kul Kul
 
Ha en trevlig forsatt söndag
Kramar//Fanny♥


kan vi bli vänner

2009-01-11 | 19:46:10

Härlig blogg :D

2009-01-12 | 16:47:27

kommentaren ovan var frn mig:P

2009-01-12 | 16:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback