År 2008 = underbar :D

året som har nu gått har varit underbart om jag tänker efter ! 
Bäst av allt är nog att jag har lärt känna kompisar som jag knappt pratade
med eller sa ens hej till ! Jag är så himla glad att jag fick börja lära känna Annie & Ninni
på ett helt annat sätt och det har gått till en riktigt stark relation och vi är nu dom bästa
bästisarna i världen<33333 ! Jag har mer  lärt känna min klass på ett annat sätt och när jag tänker
efter är det den bästa klassen man kan få, Det är kanske lite småbråk i mellanåt men vi blir
snabbt vänner igen :D 6:Ans tjejor ja,jag såg dom på ett helt annat sätt men dom är underbara
kompisar <3 ! och jag har lärt känna en helt ny kompis som heter Emma<3 och hon betyder mkt
Man har insätt mycket mer under år 2008 ! Man har lärt sig nya saker!
2008 = Tummen upp :D


<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback