2009 Babe ^^

Halloj,tänk att idag är det 1 januari och vi är inne på år 2009 =D min nyårslöfte  kan jag inte lova att
det kommar hålla men jag ska försöka hålla mej borta från godis & annat skit  i en viss period =)
faktiskt på lördag så ska mamma & jag ha en frukt myskväll med bara massa frukter på bordet =)
Igår så hade vi det mycket trevligt hemma hos Forsgren :-) vi åt god mat,spelade guitar hero rockband
och Singstar och njöt av dom sista timmarna på året 2008 :P Men nu kommer då bilder från igår :-)

kolla så  fint det var dukat =P

detta var företten som moster Jane gjorde =) Som var supergod :D

Erika<3

hehe=D

Fina mamma<3

Sen blev det varmrätten  och det var såååååå gott :D

Erika som ska spela trummor xD

A-K hjälpte Figo när han skulle sjunga ;D

Figo sjöng xD

Cissi hon var riktigt haj trummorna =)

Erika & lill Lova =D

Lova spelade trummor :D:D:D

Söt Lova sjunger :D

Den goda efterrätten som heter Mangosuprise =P

Haha, jag :D

Jag & söta lilla Leo :-)

Cissi & Erika sjöng singstar :D

Lova,Erika  & Carro  när vi kollar på raketerna :D

A-K & mammsen :D


Kolla bilden jag knäppte :D cool va ?

Kramar Fanny :D


Fina korten blev! Tack för igår det var trevligt!

2009-01-01 | 16:08:37

jag tycker att du är jätte vacker och jag vill träffa digg gärne älsking

2009-01-03 | 20:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback