090115

Hallå Hallå, jag hann knappt komma in och wooopps hamnade jag här skrivande på bloggen från en flåsande simträning =D ! Simträningen var rätt så jobbig ! Men superkul ändå, nu saknar man fotbollen enormt !
Men ska börja snart :D I tisdags så smög jag mej in på Annikas frissering och beställde mej en ny klipptid :D
är så trött på detta platta hårxD ska klippa upp det och få mer volym på håret :D Så ska då klippa mej den 6/2-09 på
en fredag! Nu är det snart helg igen och min kompis Nathalie<3 frågade om jag vill hänga med till Skule och åka slalom :D Gärna sa jag! ,Men kanske bara för det går kanske inte för mej ! Men hoppas på det.
och idag så har det varit en vanlig skoldag med idrott,Nta,sv,eng & matte ! Men här kommer några bilder
från dagen ! =)

hahaha, Natti,jag & Alva<3 knäppte kort idag på innerasten :D

hahah:D

Dampiga jag då xD

hahahah:D
<3

Fiiiin bild<3

Snygg ALVA<3 :D

Kramar & pussar
//Fanny ♥


jag älskar dig svara på mina kommentera

2009-01-16 | 16:09:11

först gång såg jag dig i blogge jag blir kär dig

2009-01-17 | 09:56:33

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 | 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback