Ursäkta !

Hejj, Ursäkta för dåligt blogg skrivande ja ja nu skyller jag på att jag har varit upptagen nej faktiskt inte, jag har haft många möjligheter att sätta mej på datan och skriva ett inlägg på bloggen, men vad ska jag skriva om  ? att jag har bara varit hemma och inte gjort nåt märkvärdigt ?! igår var jag faktiskt upptagen för igår nämligen fyllde morsan 38 bast :D
och pappa fyllde 39 i tisdag =)  och jag köpten en jätte fin pressent till mammsen som jag valde helt själv :D
Så nu ska ni få se att jag har bra smak på sånt trissel och trassel med =)

Fiiin va ? :D Nu få ni ursäkta för nu ska jag bege mej väg på fotbolls träning :D
så kul det kommar att bli :D <3
Kram//Fanny ♥


Vilket lag spelar du i?

2009-02-05 | 21:50:13

Fint! :o)

2009-02-05 | 22:33:55

Fint!!!

2009-02-06 | 09:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback