SLALOM<3


Hejj,Hopp <3:D  Dåligt skrivande , ja vet tänker inte skylla på nåt!  Men iaf imorgon så ska jag
åka slalom med Natti<3 & Emma J<3 och det kmr bliiii jätteeee kuuuuul =) det blir väl varmchoklad
& massa go fika man har med sej ! jag har inte hunnit köpa nåt till mammsen & pappsen på allahjärtans
dag men det är väl tanken som räknas elr hur ? jag får väl ge dom massa pussar & kramar :D haha,
¨På våran skola så har vi fadderbarn och då så idag så kom mitt söta fadderbarn Jennifer w<3 upp med
en pressent och där i var det en jätte söt liten Nalle, gulligt va ? som tur så hade jag gjort ett kort till en henne:D
´Ha en mysig allahjärtans dag allesammans <3
kramar & pussar //Fanny♥


Snygging! <33

2009-02-27 | 11:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback