Stranden hela dagen :)

Hej Hej,
Vaknade idag runt 13 00 lite sent men en rejäl sovmorgon :)
Efter det blev det en liten sen frukost och Solen stekte så jag tog en cykeltur till stranden ensam , men jag visste att det finns alltid nån bekant där som man kan vara med, så när jag kom dit hälsade jag på Kakarna (Jobbar i kiosken) och det var 22 grader i vattnet :) Och nere på stranna så var det massor av folk nog mest på hela badsäsongen =)
Men ingen bekant men efter nåra minuter kom Jennifer dit<3 :) Vi tog ett bra stekställe och solade och lyssnade på musik och hade det gött och sedan blev det ett dopp och då kom Johan och då va vi med honom :D och sedan mer
stek och solen var kokhet :) Sen kom Signe och då va vi med henne med och gjorde massa filmer och badade. Sen runt 6 cyklade jag hem och då blev det fotbolls match. ´Carro fick hoppa in för 14-15 flicklaget för dom behövde folk, (Carro spelar igentligen idamlaget! Men dom förlorade med 5-1:/ Sen blev det max och sedan hemmåt:)
Och nu börjar CSI MIAMI och sedan Criminal minds :)



Kram
//Fanny♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback