Nattblogg :)

♥Hej Hej folket där ute som sitter där framför data skärmen som håller på att somna :)
hahah det gör jag iaf ! Klockan ä 20  över 1 och jag och Bästa Amanda sitter här och snart slocknar
ögon asså vilken crazy helg från sovande i tält under ett garage tak till massor av kort vi knäppt !
Det har varit jätte rolig helg med Alva,Manda & Erika<3 :D MÅSTES göras om !  Nu sitter man här och taggar inför match idag elr jag efter natta ! och gruvandes för skolstarten som börjar på måndag ! :/ Nu måste man börjar rätta till på dygnet eftersom varje kväll har jag inte somnat efter 1 för antingen är man hos kompisar och är uppe och smsar och sånt till 7 på morgonen eller så se man på CSI och Crimals minds  och sånt till 2 ! och sen hamnar man i sängen 3 och sen vaknar man runt 12 - 13 och sen  är dagen helt förstörd, ja så har min sommarlov typt sett ut hahha ! Men nu snarrt somnar jag så god natt gott folket ZZZZZZZ....
Först bjuder jag på en bild på mej och min söta kusin Figo<3 :D



Kram & puss
//Fannys Paradis♥


saknah :(<3

2009-11-21 | 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback