höstmarknad

Igår så  hade vi höstmarknad på Ullångers skolan!
 det sa bara svosh så var allting sålt  ! jag handlade
saft som jag,Natti,Sofia och Hilda  gjorde på hem kunskapen
och äppelmos och filmjölkslimpa:D  Vi i 5-6:an hålde i lekarna
för andra barn och det var mycket kul:P och jag togen även lite bilder
från igår  så här kommer dom ! Och i morgon ska jag eventuelt till stan med Emma och Ninni<33


Vi hålde i Lekarna och då så skulle man leta efter sockerbit
mjöl :D:D:D:D:D


Emma och Gustav blev en aning mjöliga :D:D:D

Elin och Emma B kollade på  lekarna :)

Finaste Ninni <3

och den sötaste Annie <3

snyggaste girlsen<3

och detta blev mitt köp !
shing a long ding dong
//Fanny :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback