Heeeejsan

heej bloggisar förlåt att jag inte har skrivit på min blogg på länge men  jag har  varken hunnit med och har inte orkat
känner inte ni så bland??  men nu så ska jag försöka bättra  mej ! så  idag vi haft skol mästerskap med skolan vi  tävlade mot
2 andra skolor ! Det gick inte så hyfsat bra för mej men det är bara att ta  nya dag ! Förra terminen så hade vi skol mästerskap i simning då gick det jätte bra för jag kom etta i mitt hite och 2  , så det var roligare jag har faktiskt  tänkt att börja  tävla i simning i år  jag  tränar bara ! Vi kommar även har simläger i år och det kommar bli kuuuuuuuuul !  Vi har vår sista
fotbolls match på söndag mot  remsle ! jag hoppas att vi kan kämpa och vinna !
kommer  säkert snart mer inlägg  !
//Kram fanny



Ja se nu för sjutton till att du kämpar som tusan mot RUIF på söndag! Tänk extra på Jennifer när ni käkar Pizza för hon kan ju inte vara med!



Nu ska jag fortsätta att packa resväskorna!!!



Kramar i massor

Sus i dus

2008-09-12 | 11:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback