Torsdag :D



Tjeena :D
Idag så har  jag som vanligt på skolan ! Vi har börjat med ett nytt SO arbete  som passar just mej!!!som kallas SO-RESAN !
Där vi fantiserar att vi reser till USA  och där skriver vi fakta och vi skriver som en resedagbok! det är jätte roligt
tycker jag ,till och med att jag satt inne på rasten och gjorde det när vi igentligen kan sitta vid datorn eller spela spel eller rita ! vissa tror nog jag är helt konstig! Men det är jätte kul. Nu har jag gjort klart  matte läxan som ska lämnas in morgon !
Vi  hade även gympa idag vi spelade Innebandy  det var så kul ! Jag gjorde inga mål men ass ! Vi vann några matcher så det var jätte kul iallafall!  Kollar lite på ishockey och det står 1-1 för modo och frölunda så det är bara hålla tummarna för Modo! HEJA HEJA MODO !!!!!!!!
kram //FANNY


snyggaste tjejerna som finns

Älsakar er

2008-10-16 | 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback