Stan :D

Igår  så åkte jag upp till stan med Alva,Carro och Pappa :D Jag och Alva gick själva på stan och hade rooligt såklart :D
Vi sprang in på alla affärer  och provade kläder och skojj :D Sen har jag även blivit kompis med en tjej på Bilddagboken.se som heter Emma och vi hade pratat med henne i telefonen och då bestämde vi att vi skulle träffas för hon bor mitt istan :D så vi var med varandra hela dagen :) Mitt köp blev då En snygg klocka som var nedsatt till 150 kr och den kostar igentligen 500 kr så passade man väl på *hihii* sedan köpte jag 3 par örhängen för 70 kr  och lite Halloween saker :D För i morgon så ska jag,Alva,Erika och Nathalie gå Bus elr Godis på min gata :D vi har själv planerat lite bus men det brukar ju inte var många som säger bus :D Men man får väl hoppas på det bästa :) och Vi ska träffas hemma hos mej i morgon innan vi går  så det ska nog bli Rooooligt  ! fast snart ska jag ge mej upp igen till övik och hadla mej ett par jeans :D

här kommer bilderna från stan :D


Alva var riktigt shoppingsugen :D

Även syster :D

Tyvär jag med :D Snygg mössa jag provar : )?

Jag och Alva hittade våra dröm klänningar  :D

Vi är helt klart snyggast : )

Alva hittade även sin drömfrissa =) *fniss*

Look at moi  ;P

Alva iväntan på maten

Jag med :D

Jag och Emma :D

Äntligen =)

Alva högg i :D

Detta blev 1 av mina köp *Bling a said Bling Bling*
//Fanny ♥


Jasså snöade det? Jag har inte sett någon snö!

Kram Sus

2008-10-30 | 11:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback