Lördagen med myspys:D

Idag så  vaknade jag och kolla til min blogg lite sedan bestämde jag och syrran att vi skulle fixa till oss lite och sedan knäppa lite coola kort och dom blev bra jag blev rätt så nöjd med bilderna ! Jag och syrran blev ensama hemma i dag för mamma och pappa skulle på nån dans så vi blev ensam !  Men nyss kom farfar ner och  skulle hämta bilnycklarna till bilen för han ska hämta dom för pappa mådde inge braa:(! men jag och Carro har haft det lungt i kväll  nu står Carro på obertracken och bränner bort lite från denna kväll hehe :D men nu ska jag visa korten !














syrran<3

här var bilderna !vad tycks ?
Kraam //Fanny


Ja de var jätte bra bilder!



/Sus

2008-10-19 | 19:00:49

2008-10-20 | 20:03:00

åå vilka snyggigar haha=)

2008-10-20 | 20:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback