Hemma

Hejsan Bloggers ! Nu har jag köpt mej ett par jeans det blev Crocker jeans för 299 kr och sedan
åt vi mat på Max det blev Fiskburgare och morötter *Mums*  Och nu är jag hemma igen
har nyss även surfat på bloggkoll lite och nu har jag  fått en till premunant på bloggen min :D så nu har jag 3 st   =) //Fanny
Följ min blogg med bloggkoll : )


Det kallas frost det som ligger på gräsmattan och på vägen Fanny! ;O)



Kram Sus

2008-10-30 | 16:28:43

Japp det kom tydligen några flingor i natt och det måste har varit mkt mkt lite, eftersom den snön inte synts här i alla fall. För den har omöjligt kunnat smälta bort helt pga att det varit -8 grader i natt plus kallgradigt hela dagen! Då borde det varit helt vitt eller hur?



Men vi hade frost på vår gräsmatta och inte vitt, kolla bilden som är tagen i dag!



Men skitsamma snö och frost är ju nästan samma!

2008-10-30 | 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback