Heej :) -dagens låt tips



Hejsan bloggers :D Jag vet att jag själv inte har skrivit på bloggen på ett tag ! Men har haft fullt upp  hela tiden
ska försöka börjar skriva mera inlägg nu ! Idag så var jag i skolan, Vi hade syslöjd jag blev äntligen klar med mitt
Örngått som jag har jobbat på i nån vecka så äntligen,den kanske inte kommar  bli nån precis härlig kudde för det är
paljetter på den , men ä man som mej ska allt vad glitter och glamour :D ! Sedan hade vi gympa , vi  började men en lätt och jobbig uppvärming (KILLERBOLL)  sedan  kräftfotboll det var skit kul ! Vi vann med 3-0  :D Sedan hängde Alva med mej hem !
Vi hade roligt . Sen åkte hon hem och sen så kom Jennifer & Johan och sedan Alva vi hade  roligt !
Tur imorgon går vi kortdag så det blir härligt ! Ojj vi har glosförhör i morgon,¨måste chilla lyssna och njut av mitt låttips
P!NK-Dont let me get me "
//Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback