God morgon:)

Igår så efter skolan hängde jag med min kompis Jennifer hem vi hade roligt ! Sedan gick hem till mig  och kollade på Andra Avenyn  sedan så gick ut och sen hem till mig och då så hade vi en matttävling och sen åt vi god mat och sen så cyklade vi på OK och hyrde film den heter Dont mess white the Zohan ! Den var väl bra ! Men vi somnade tidigare vad jag trodde vi somnade 23.00  och nu har vi nyss vaknat och gjort frukost det var smasken här är lite bilder :)


Dagens frukost :D Jam Jam

vi kokade varmchoklad till frukost :D
mums

och vi gjorde ordning goood fruktarlik

Jennifer hugger i :D
//Fanny


Så snygga mössor ni har!

2008-10-25 | 12:01:58

Men jesses vad snygga ni är! Hehehe... Ni ser ut att ha haft en helmysig kväll och morgon!



Kram Moster Sus

2008-10-25 | 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback