Äntliiiigen :D


Äntligen har min mobill kommit !
För i mars  så var jag hemma hos Jennifer  och  vi skulle
precis gå ut och *duns* låg min mobil nere på marken  helt sönder  jag hade
tappa den mycket innan men då var det ingen fara men det var väl dags då :/ och sen dess
har den mobilen legat på byrån och då hade jag pappas mobil  men  i början på skolstarten sa
det *duns* igen så låg den  sönder på ICA golvet :/ och sedan dess har jag haft mammas mobil
och vi skickade in  min och Carros mobill samtidigt och sedan efter 5-7 dagar kom Carros mobil
men inte min och vi har nu väntat i ca 3 veckor så idag kom den nu ska jag snart hämta den på OK
//Fanny


Snygg mobil!

2008-10-25 | 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback