Stan med mera!

Hejj bloggers Fanny här ♥ Ja,Jag vet att bloggen har stått still en vecka eller så men jag ska försöka få mer tid till bloggen
framöver! Det bara att jag inte har haft ork i veckan och jag har inte heller haft tid ,men men !
Idag iallafall så hade vi hemkunskap på skolan och bakade mycket goda lussebullar som  nu ligger i min mage =)
Idag efter skolan fick jag,Ninni & Annie  skjus efter skolan  till stan och då var det dags för shoppingxD  Jag var så himla inställd att jag skulle handla massa plagg men jag provade minst 6 st plagg och antingen  var den för liten,stor eller  så var den inte fin på mej :( men  jag hittade faktiskt en mascara , och en dvd på Hannah Montana  best of both world  med 3D verison ( stavfel)
 och har provat den och det var cooooooolt ska jag säga ! Sen så köpte  jag en mugg där det stog " Världens bästa Mamma" och den köpte jag till  Mamma för jag har  haft sönder mammas skor i gårkväll  och hon blev mycket glad och gav  många kramar =) Nu sitter jag här  isoffan med  laptopen i knät och kollar på idol och myser =)

Kram //Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback