Skola ?:/



Detta höstlov har gått så snabbt att jag inte ens hann blinka innan höstlovet var över det sa bara Swish
så satt vi i skolbänken och räknade matte ! Men det känns ändå så  rätt skönt för att få träffa kompisarna !
Men i fredags så gick jag,Jennifer,Alva,Nathalie & Johan Halloween  det var mycket roligt ,och när vi kom hem hade vi en full ICA påse  med goooodis :D Vi bara smaskade i oss*Hehe*   Ja Nathalie cyklade hem till mej i fredags och sedan så begav vi oss ner på ICA och skulle handla lite  som vi skulle på fredagskväll !  Vi gjorde en sur Halloween drink  som bestog av Sockerdricka,Karamellfärg(Grön),Citroooon (Mycket citron) :D  Som jag och Nathalie bjöd på  När Alva,Jennifer &Johan kom =) Sedan gick vi ut på Halloween jakt *Hahahahaa*  Det blev lite bus mensäger man bus eller ingeting med arg röst så då ja då får du vara beredd med att  nu bblire det en väldans bus hehee:D Ja ni vill inte veta vad vi gjorde för  bus förra årets Halloween:)
Nu ikväll så har jag simträning det ska bliiiiii kul:D
//Fanny♥


Kolla denna bild!

21017229.jpg" rel="nofollow">http://sus68.blogg.se/images/2008/fanny121017229.jpg

Kram Sus

2008-11-08 | 17:02:57

Klipp och klistra in adressen, verkar bli något fel när man klickar på den!

2008-11-08 | 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback