Partajjjj:D


Halli Hallå Fanny här ♥ Som ni vet ska jag på party idag hos en kompis som heter Ninni !
Hon har pyjamas partaj som börjar klockan 18.30 så det ska bli kul och idag ska jag oxå hinna med
så mycket =) men det går nog bra ändå : )  Igår så åkte vi på en snabb runda genom kramfors och då
köpte jag present till Ninni på Dollar och då köpte jag en stor tavla  en jätte stor typ som våran 37 tums platt tv:D
och sen  en liknade smyckeshängare som är på bilden :D  Jag hoppas hon blir glad ! Sen köpte jag bara
High school musical tvål men jag är nöjd ändå :D Nu kom jag just ut från badrummet för jag har tagit mej en svalkande  dush =) så nu föna håret och gör mej i ordning :D
Kramar //Fanny ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback