MM.. Här luktar det hembakat


Halloj Bloggers Fanny här ♥
Denna lördag har jag varit så utråkad ! För alla kompisar har vare borta, det ända jag gjort är att sprungit mellan tv & datan och vare på affärn och handlat och sedan kom jag på att jag skulle baka och det fick jag,det är ju alltid gott med
något efter middagen:D så jag bakade chokladmuffins *Yummie Yummie*
Nu ikväll så blir det nog mys isoffan med snacks och glo på Stjärnor på is =) Det är ju härligt att bara mysa en hel lördag men det känns som jag har kastat bort denna dag ;(  Men men );
Nu undrar jag vad pappsen hittar på för nåt till middag men hoppas det bli nåt gott :D
Ksk ska jag ställa mej och springa på obertracken ? ja, inte vet jag !
Kram //Fanny♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback