Farsdag


Farsdagen började med frukos på sängen till pappa :D sedan nu  på kvällen kom farmor och farfar
ner på  middag och då gav jag pappa en choklad ask :D Och Axe deo och dushcreame och blev glad :D
sen åt vi jätte god mat men vet inte direkt vad det heter sedan blev det tårta som efterätt :) *mums..*
Nu snart så blir det Andra avenyn och jag ska mysa mej framför tv, dagens avsnitt blir nog spännande !
Idag så  har varit med Erika & Andreas:D elr rättare sagt jag har varit med dom hela helgen och det har varit skojj :D
Igår kväll  så var mamma  & pappa på  suifhippan  och då så var jag ensam hemma med Erika & Andreas, vi såg på film och åt gott ! Vi hadde iallafall kul :) hej då bloggers //Fanny ♥


Åh så fint Johnny fick!



Kram Sus

2008-11-09 | 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback