Partaj =)=)=)

Idag så blir det röj hemma hos mig jag ska ha party det ska bli kul
från 18-21 det blir pizza från cears och glass och (strawberry) till
efterrätt ! vi kommar att leka roliga lekar och sånt.

För en stund sedan blev jag klar med att städa mitt rum ! och
klockan 15 ska jag ner på Ica med mamma och handla party
stuff ! j

Jo Freja i min klass hon ska flytta till sundsvall ! gud vad tråkigt tycker jag
hon är så rolig och söt och snäll! VARFÖR SKA DU FLYTTA ??
men lyckos henne en sak hon sk a till Thailand  på onsdag!
Och istället måste jag vänta ända till 14 agusti !
Freja ska vara i thailand en hel måndad lyxigt ! Men dom jag ju också
hus där !!


Hoppas du hade en toppen kväll. Puss Mamma

2008-05-31 | 00:04:58

roligt :)

2008-05-31 | 00:32:12

Fasen vad ful jag var asså!!
jag ser ju ut som nån jämarns gam kärring som inte kan gå bra.!

2008-06-01 | 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback