MY BIRTHDAY !

I söndags när jag fyllde år kom mamma och syrran in och sjöng jag må och leva !!
Jag fick 4 superfina halsband ! Paris hilton parfymen  Can can ! ett skitsnyggt ritblock !
och pennor ! och en cykel som är skitsnygg! Sen när jag hade öppna dom pressenterna !
fick jag lov att gå till vardags rummet där stog en paris hilton skyltdocka i hennes orginal !
den var samma längd som hon ! 175 cm ! jag blev skit glad ! för i tisdag var jag och ett par
kompisar på stan i kramfors och då gick jag in på en affär som heter anybody ! jag skulle kolla
om den var kvar ! så hade den precis blivit såld ! Och mamma och carro hade varit där samma
dag ! och det var mamma och carro som hade köpt den !!!

här kommer en bild på den

image245




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback