Tältning !

I måndags åkte vi med bussen 4 -5-6 :an till Käl där skulle vi gå med all packning till Källsviken (1 km 600 m)
Gud vad jag hade ont i axlarna när vi kom fram ! Jag skulle sova med Freja och när vi kom fram skulle vi he upp tältet och det tog ca 45 min innan vi fick upp tältet !´Vi hade tältet brevid 5:an asså tre tjejer bästisen Ninni och annie och Emma och Killarna Andreas och Jim ! Senare åt vi lunch det blev spagetti och köttfärsås! Senare skulle vi ge oss i väg till slottdragsgrevan  ( Helvette skapet ) det var skit coolt att stå där ! sen gick vi lite längre upp och hade värsta utsikten! Senare gick vi ner ! Jag freja och Annie och Ninni vi var med varandra hela tiden ! och när vi kom tillbaka badade vi i Havet  men guuud vad kallt det var ! det var en liten start på sommaren ! Senare på kvällen spelade Jag,Freja,Annie och Ninni  bubblan ! Sen kom Elin och Agnes och spelade sanning ock konka ! haha det var kul ! Senare på kvällen satt alla utom 6 orna  vid elden och hade sanning eller konka! och sen var klockán halv tolv och då fick vi krypa in i tälten och sova !  sen åkte nattis hem och då hade alva ingen att sova med så hon fick sova med  oss =) sen då blev vi lite skraja så simon våran lärare satt med oss till 00.40!

Idag har jag praoat på dagis det var skoj ! sen senare i kvll så ska vi ha en avslutning med klassen med att spela brännboll och grilla ! och senare i kväll ska jag se på Pussycat dolls  =)



snygga bilder!!!

2008-06-04 | 14:48:35

Hahaaa vet =)

2008-06-05 | 16:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback