Shoppat loss i byn ???

Jo det har jag faktiskt !  Ovanför kajen finns en klädaffär jag inte besökt på 2 år! så jag och kusinen Erika som sovde över bestämde att cykla dit så vi var där och provade en skitsnygg klänning !!! och ett par jätte söta plast skor !! Och vi knäppte kort på det och cyklade hem !! Sen visade vi vad vi hade sett  och mamma och pappa och såklart carro tykcte att det var jätte fint ! ¨Så dagen efter fick jag pengar av pappa och Erika pengar från A-k och vi cyklade upp dit igen ! och Carro vill hänga med och fynda =)  så jag köpte skorna och klännigen ! här deen och skorna


kjdr
Kanske lite suddig men ändå

hee
Fina vaaa ??


jättefina!!!!

2008-06-26 | 21:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback