MINA STORA FÖRVÄNTNINGAR

Ja när jag bli äldre vill jag bli allting som handlar om popularitet och känd  från tv till catwalk!
jaa jag vill bli helst programledare och skådis och såklart Modell ! Jag ville bli modell för många års den
När jag kollade på Top Model med TYRA BANKS    säsong 4   sen har jag gått i mammas högklackade skor och fantisera att jag var på en stor Victoria Secret show ! haha och syrran knäppte ett kort på mej när jag var 8 där jag poesar in i kamran med skit mkt smink haha här den !



Hahahaha  jag skrattar åt den varje gång !

här kommer sak
till om min framtid


Hihi jag på Röda mattan i Hollywood



och såklart ! =) =) // Faani


Hoppas dina drömmar slår in en dag

puss mamma

2008-06-27 | 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback