Hemma ljuva hem


Tjenaa Bloggisar ! Jag har ju varit i huvud staden Stockholm från Tisdag till ja idag ! Vi har varit hemma från halv 8 ungefär ! Vi reste söder på morgonen i tisdag och kom fram 2 tiden ! Hotellet låg precis vi GLOBEN
Hotell heter faktiskt  Quality Hotel Globe  Det var jätte trevligt där ! Så vi gjorde ordning oss och tog tunnelbana till
Slussen sen Djurgårds båten över till Gröna lund ! Där var vi hela kvällen det var jätte kul  och det var bra att det
var varmt det var nog fösta kvällen på hela sommaren det har varit så varmt ! När vi gick till hotellet 7 8 tiden
var det 23 oC varmt ute ! På  ondagen severade de omotsåndlig god frukost och man fick sitta inne i  arenan på
globen så det var väldigt mysigt ! Sen gick vi och shoppade mycket på globen city jag köpte underkläder,en klänning,ett par shorts  och en affish ! Sen drog vi till  Jesper som bor i gustavsberg i Stockholm ! Han var inte hemma först
då var han ju och jobbade på KÄrrtorpet en jätte stor bondgård !  Dagen innan sa jag ju till mamma att jag ville
Fara på skansen och glutta på djuren ! Men mamma sa till mej att det här mycket bättre  än skansen och det var
det ! Jesper äger alla djuren där ! Det finns Getter,Ko,Hästar,Grisar,Gås och mera ! Ni vet Sing a long det är ju ett
musik program ! på 3an. En gång när gästerna brolle var där så var ju getter med ! och det är Jespers getter !
hahaha! Sen på kvällen hos Jesper och han karl Joakim åt vi en  jätte jätte god middag ! Det var som en resurang tyckte jag ! Till efterrätt blev det mycket gott glass ! En sak var braa att Jesper ha fyra katter och 2 hundar så man kunde leka med dom! En katt hade nyss fått kattungar som var 2 veckor och ena katten hade fått kattungar 7 veckor sen ! Så man hade nånting att göra hela tiden !                                                                                 NU KOMMER BILDER





kärrtorpet !



Hos Jesper

  Katt ungar är såå SÖÖTA

//FAANI
FÖRESTEN EN Sak glömde jag säga att jag såg Mojje på grönan OCH ´Gatania  från idol 2007


Söta kattungar! :) låter som att du haft det bra :)

2008-07-18 | 18:20:28

Men vad klurigt du får till det med texten när du skriver! Jag bara skrattade när jag läste det! Du kommer sannerligen gå långt min vän! Något stort blir det då av dig i alla fall, det kan man ju lite på...



Roligt ser ni verkligen ut att haft det i alla fall... Mysigt med alla djuren också förståss!

Härliga bilder också för den delen!



Kram Moster Sus

2008-07-18 | 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback