Söööndag =)

idag  vaknade jag 9.30 ! jag låg kvar i min säng en stund och bara sträckte på mej lite grann! sen gick jag och åt frukost  fil och flingor  special k! mm... sen så sa pappa att vi skulle gå ut och gå  och det gjorde vi , vi gick runt salum typ 3 km och efter det så for pappa ner och hämtade min skate skidor! för idag har det snööööööa så mkt.. så det går och åka det är första gången på vintern jag ge mig ut på skidorna  det kände´s lite konstigt men jag blev van snabbt! sen gick in och bara tog det lugnt + att jag hade förkänat  en muffin med goooda choklad bitar den tog jag och nöjde  mig med mums.... !  och kollade på en film som heter "Små hemligheter" det var bra sen ringde erika  typ vid 14! så hon var hemma hos mig medans mamma och moster A-K var ut och gå vi satt på datorn kollade på tv och tränade för lilla melodifestivalen i skolan ! jag och Erika ska uppträda låten
"You are the music in me"  det ska bli väldigt kul Erika ska oxå uppträda med Natti ! med låten peeka boo fast dom ska bara  dansa  vi tre Jag,Erika & Natti är som ett litet team vi har hjälpt varan  med dansen och så  om Erika och Nathalie vinner är jag delaktig i doms pris och samma om jag och Erika  vinner!!

här kommer lite bilder från detta dag

                                     
jag ute och går                            jag igen!


image56                    image57
Mitt lilla priiiis!                                               här tuggas för fullt och lite rööd om kinderna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback