Skola igen!

idag  så började skolan jag vaknade klockan 06.19 jag började med att väcka Carro sen tog jag på  mig kläderna och sen gick jag och  gjorde ordning frukost  till mamma och Carro! till mamma  gjorde jag ording havregrynsgröt ! för jag ville att hon skulle bli glad! för hon står alltid varenda morgon och gör ordning sin gröt i dag tyckte jag att hon skulle behöva slippa! sen gick jag på skolan och hade Carro och Sofie i sällskap! sen på skolan fick man träffa  alla kompisar ! det var jätte kul att se Nathalie för jag har typ inte träffat henne på lovet!hon kom med en bamse kram! hehe! sen bestämde Natti,jag och Jeffa att vi skulle vara med varan efter skolan och det gick vi var hos Jennifer när vi kom så  åt vill mellamål  och sen hade vi mest kuuuuul!! sen kom Alva och Hilda  för att fråga en sak sen gick vi till dom och klädde ut oss lilla söta Alva hade damp =) haha sen skulle Alva hem och äta så  vi gick till Jennifer och hade kul! sen for Nathalie hem då var det bara jag Jennifer och Hilda men tur så ringde Alva  så då kom hon! och vi hade kuuuuuuuuul!!! sen ringde mamma och sa om jag ville hem och jag ville det så hon kom  och hämtade mig=)

här är lite bilder jag har knäppt idag !!

image51 Maten på skolan idag smarrigt va?? usch


Kul i kul! Synd att du inte stannade på den goda pannkakan!
Puss Moster Sus

2008-01-08 | 22:58:07

det där var ju skit snygga bilder!!!


//Alva jennifer hilda

2008-01-09 | 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback