Melodisfestivalen i skolan =)

Idag vaknade jag kl 06.00av mitt alarm! Och tänkte äntligen Melodifestivalen! igår kväll plattade Carro håret på mej ! hon var noga för att det skulle hålla! Och hon gjorde också ordning min bena! jag var väldigt noga för att allt skulle vara perfekt jag tog på mig lite mascara och läppglans och inte mer eller såklart kläderna !jag hade på mig samma kläning som på julafton! När jag kom fram till skolan så  träffade jag Natti och Erika ! vi var så nervösa inför det där kl 08.30 gick vi ner till salen för att göra oss ordning ! dom hade en liten scen som var söt haha och det var jätte coolt ! jag och Erika var 5:a ut! först var det Keith och Johan sen Felix! sen 5:an tjejor och sen Becca,Sofia och Jennifer ut med låten Girlfriend ! som var duktiga ! sen Jag och Erika med låten" You are the music in me" det gick väldigt braa till och med att hela publiken sjöng med på slutet!!  Sen sprang vi ner till omklädnings rummet för Erika och Natti  skulle byta om dom hade på sig samma kläder och samma frisyr så var riktigt snygga ! Dom var jätte duktiga när dom uppträdde ! sen efter alla nummer var klara så gick vi till matsalen för att få fika gott! efter det berättade dom  vilka som vann ! Det var lite oväntat tyckte jag ! Kicke och Andre ! och tvåa  dom trodde jag skulle vinna det var 5:ans tjejor och sen Felix och sen blev alla delade 4:a ! vi fick ju såklart pris! jag tog ett par Gröna lycktor dom var inte så himla snygga precis !  !



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback