dagen dansar =)

idag var jag ju på skolan såklart första timmen hade vi slöjd (sy) sen hade vi matte prov jag hade 16/19 så det gick rätt så  bra! sen så drog vi hemliga vänner mm.. och sista timmen hade Rebecca,Emma,Judhit,Linnea och Elin roliga timmen dom bjöd på gott fika bröd ! och sen dansade vi och hade lite kuuuul!! sen gick jag hem efter  en stund kom mamma hem på lunch så vi åkte till Cecars och pappa var oxå med förståts hehe !! sen åkte vi hem  jag och pappa . Mamma  forsatte och jobba sen for vi ner på ICA jag och pappa för att handla jag fick en Julia tidning nr 2 " sen åkte vi hem ,på kvällen  åt vi god mat och sen kollade vi på Let`s Dance och åt glass och jordgubbar hehe liten start på sommaren !! här i ullånger finns det typ ingen snö =( tråkigt!!

// Fanny  <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback