Alicia !

idag  har jag varit med Alicia + att hon ska sova här jag vaknade 06.37 i morse för Alicia skulle  komma 09.00 men jag låg kvar i sängen länge typ till 08.23 då klev jag upp och  kollade på tv ! sen gick mamma vid 09.00 då gjorde jag mig  ordning för hon ringde och sa att jag åker nu! det tog  en stund  innan hon kom, hon  kom vid 11.,00 ungefär först  satt vi på datorn och surfade lite! sedan bestämde vi oss för att gå ut så vi gick ut mest  på byn jag tänkte visa henne Ullånger  hon tog med sig pengar för  om hon ville köpa något föst gick vi in på ur optik  sen Lilla Gallerian sen sko affärn sen ok Q8 sen blev vi hungrig så vi tänkte vi kan väll gå till Cesars och köpa en pizza men först gick vi till min mamma på ICA och frågade och det fick vi precis när vi ville känna oss lite vuxna och äta själv  kom precis Alicia´s styvpappa Niklas! men vi ville sitta själva så det gjorde vi  men Niklas skjusade oss till ur optik för Alicia tänkte köpa örhängen! hon köpte ett par för 42 kr sen gick vi hem vi frös väldigt mkt.. om fötterna hihi mamma berättade att Jeffa hade ringt (Jennifer) så jag ringde upp henne och hon undrade om vi ville va med henne och det ville vi !! först var vi i pulkabacken sen inne på Jeffa´s rum och hade kul !! jeffa och Alicia var Ronny & Ragge hahaha! sen bestämde vi oss för att gå och köpa götta !! Jeffa tog med sig sparken och jag lånade farmor´s ! Alicia köpte en chips påse och jag lös godis och jeffa me och en film sen gick vi på OK Q8 och hyrde en film Matreial girls den var bra jag och Alicia hade ett lite program på kvällen eller snarare kl 01.30 hihi det hette Nigth Ligth  hihi sen blev vi trötta och somnade !  men vi fick lov att vakna vid 09.00 för att dom skulle hämta Alicia  vid 10.00 eller 10.30 fast dom kom 11.00 hihi

// Fanny :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback