Onsdaaagen=)

Det var nåra dagar sen Onsdagen ! Men det var så kul den dagen ! Det var en hälso dag och då kom Ungdomar från HTL! och det var kul först klockan 8.30 hade vi utelekar då gjorde vi allt möjligt Hihi! sen klockan 10.00 hade vi skridskor ! Då spelade vi fotboll på is . Det var lite svårt för varje gång man skulle sparka så ramlade man rakt på lilla rumpestumpen Hehe ! sen 12.00 Hade vi pulkabacken ! Det var jätte kul ! Efter pulkabacken slutade vi men  Natti skulle hänga med mej hem ! Så då stannade jag,Natti och Johan kvar och vi hade superkuuuuuuul! Sen så gick vi hem till Johan och fick bulle och mjölk! Sen gick vi alla hem till mej och lekte en rolig lek ! Jag kom på den vi var ute ! Sen skulle vi gå in och äta mat ! Precis kom Nattis pappa så vi hann inte! Efter det så gav jag mej ut och sprang ! jag vet inte vad som flög i mej ! oftas så är det mamma och pappa som pochade mej ut men nu ville jag !!! jag sprang hela vägen + att i onsdag gick jag 18115 steg ! Skit braa va 9 mil och 6 km ! Här kommer lite bilder från daan



image121

I backen !


Hehehe menar 9 km och 600 m

2008-02-24 | 11:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback