{ vad tiden går snabbt }

Hello, Nu har det ju varit jul och och snart så är det nyår :D Men tiden har ju barat
swichat förbi ! herregud ! Psssst, kan medela er att jag fick en rosa kamera i julklapp (9,1 Megapixel)
Gud så glaaad jag blev =D Jag har tagit så många kort så det så ! Men har ej hunnit kunnat ladda up
ska gö det snart =) ! Idag så har jag åkt skridskor med Jennifer<3 Vi hade så roligt så =) och bestämde
även idag att vi ska på paradisbadet på fredag 2 Jan:D Sen ska det shoppas * Var ju faktiskt på mellandagsrean
i Övik i går och köpte då en kjol och en tröja :D Idolerna Kevin,Alice & Robin var där med igår och uppträdde!
Jag & Erika<3 stog nästan längst fram sen fick vi typ panik för det var massa som trängdes och puttades
och jag har aldrig ne aldrig varit med om så mkt folk i oscarsgallerian ! På Tisdag har jag simtävling på
50 m Bröst =) Wish me good luck !!
//Fanny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback