SlöSöndag och 3 dagar kvar till JULAFTON


Sista dagen på veckan kan verkligen kalla slösöndag! Idag har jag bara suttit inne i soffan
med laptopen i knät och glott på tv ! De kallar jag lat som fan =)
Och nu är det ju bara 3 långa dagar kvar till Julafton :-) Gud vad jag längtar !
Jag önskar mej då en Rosa diggetalkamera så jag kan knäppa kort och lägga in mer
bilder till bloggen, Det spelar inte så stor roll vilken färg det är på kameran ! Huvudsaken att kameran är
braa :D och sedan önskar jag mig Nitendo Wii och massa småsaker ;D  Och på tisdag dagen innnan
julafton ska Caroline till  tandläkaren i Övik och då ska jag  hänga med och efter det så blir det stan :D och
tänkte jag handla julklappar till familjen <3  I fredags blev det ju lov och då så såg vi på film och åt gott på
skolan ;D Sen slutade vi kl 11 och sen hängde Annie & Ninni<3  med mig hem och vi hade så
kul så x) vi skrattade så mycket att lite tårar kom ! Och igår så lagade jag midagen helt själv =) Helt själv !
Ingen hjälpte mig xP
Jag lagade Tacos och det blev jätte gott och sedan for vi på Hockey
och där var jag med Annie<3  Sen hemåt !
Nu ska jag fixa rummet mitt
Kram//Fanny♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback