SIMTÄVLING idag :s ^^Help !


Hello, Nu sitter jag här med nydushat hår :D  och är mycket nervös
för simtävlingen in kväll :s Det  borde jag ej vara för denna tävling är typ ingenting säger
min simlärare ! det har ju varit uppehåll över julen så har då inte tränat ! Men det har ju dom
andra heller !  Men wish me good luck *Please* ^^ :D  Jag hoppas iallafall det går bra :D
Ni få reda på resultatett i kväll då =D Nu ska jag värma upp med att sitta framför denna data !
Sen åker vi in mot kramfors  kl 15 elr nåt " i morgon är det ju nyårsafton =D Vi vet inte direkt vad vi ska
för då imorgon !  Som igentligen borde planeras en vecka innan ! Men jaja =D Det är ju mysit  också att
sitta hemma och äta god mat och myspysa :D  Nu längtar jag så mycket till på fredag =P


Det blir Paradisbadet med Jennifer<3
{Måste minst vakna 7.00 för ska åka 8.30}
Sen stan dåra SHOPPING^^
och sen hemfärd runt 6 tiden :D

Kramen//FANNY ♥


lycka till på simningen :D

2008-12-30 | 13:44:13

Lycka till!!! det fixar du=)

Kram

2008-12-30 | 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback