Se dej för !

Hejj Hejj Bloggers xD Fanny här♥
Idag så skulle ja gå hem från skolan och när jag var mitt i byn typ så kommer en
röd liten golf körandes i väldans fart minst 100 km i timmen  och jag går på trotoaren och när
han kör förbi mej så skvätter det vatten över hela mej ! :@ jag får i hela håret och i munnen och på min jacka
och hela benet var  jätte blött :@ Se dej för ! Visa hänsyn för fan, då tänkte jag att då var det väl bara att gå hem och tvätta
håret mitt! Så nu är det tvättat , och idag hade vi ma-prov och jag var jätte nervös men det lönade sig till sist jag fick
16/17 rätt :D det var synd att jag inte fick alla rätt :/ men men  " och idag så sa vi hejdå till våran fröken Linnea :/
och jag köpte igår en chokladask till henne och hon blev mycket glad ! Hon fick massa paket från alla iklassen !
och fick fika på slutet av dagen och vi lekte tidningsleken och nån annan fnittrig lek =)
Och på fredag blir de ju lov ((äntligen)) Vi ska då ta med godis och nåt annat gott =) och vi ska se på en
film som jag ska ta med som nu heter College road trip :D Den är jätte braa xD 

kram // Fanny:D♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback