God jul på er alla:D

Hej & god jul :D 
Idag å vaknade jag runt 9 och sen fick  jag och
syster en julklapp på morgonen och då fick jag
Mamma Mia filmen,  den är sååå braa :D och
fick också jätte fina örhängen och ett jätte fint
halsband:D Sen få vi se  i kväll vad det gömmer
sig i paketen <3  så nu hemma håller vi på
att dona och greja =D och i går så var vi i
sista minuten och julhandlade, och då köpte
jag julklappar till mamma & pappa<3
pappa har fått en julklapp i morsse och det blev
David Beckhams parfym =) och han blev glad !
och jag  köpte ju också lösnaglar i går till mig själv :D
och man kan inte gö nånting med händerna =)
och jag köpte och en fiin klänning som jag ska bära i dag!.
349 kr på Bikbok=)
 God jul och gott nytt år <3
kramar //Fanny♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback