fredag hela veckan:D

Amen Tjena ! Fanny här ♥
Ja, jag vet att bloggen har stått stilla ! Men har faktiskt haft fullt upp hela veckan !
Igår så var vi kyrkan och sjöng och sedan kom vi hem och jag fick ont i magen  och gick och la mig
kl 21.00 *Rekord*  och sen  vaknade jag och trodde det var skola  och jag kollade på kl och kl var 23.45
och sen somnade jag om och vaknade 01.00 och sen somnade jag om och vaknade sedan 02.00 ! osså somnade jag
men så forsatte det hela natten och kl 04.00 och tog en alvedon för jag mådde så dåligt så jag nästa ville spy! Och på morgonen kände jag mej så dålig  ! Och mamma tyckte att jag skulle stå över skolan  och jag skulle bli piggare ikväll eftersom jag skulle sova över hos Jeffa <3:D Men jag ville så gärna till skolan eftersom vi alla iskolan skulle fara och bowla och åka skridskor  ! och  jag tog mej en alvedon  och kände redan piggare :D och dagen gick bra ! Och ikväll kl 18 ska jag till Jeffa<3 och va  barnvakt o sova över såklart :D

KRAM //Fanny :D


Bara det inte är någon magsjuka du börjat på..med tanke på illamåendet..hoppas det blir bättre..ha det bra kram Jane

2008-12-12 | 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback