Update från Turkiet !

Heej bloggisar nu sitter jag inne på hotell rummet i Turkiet  klockan är 21.50 just nu ! Bil färden mot Arlanda gick toppen
jag sommnade från sundsvall till Tönnebro sen var klockan ca 05.00 på morgonen när vi  kom och planet gick klockan
9.00 och vi kom fram i Turkiet i Antalya  sen skulle vi åka buss till side som gick ca en timme guiden berättade att det var 48oC
grader när vi kom fram det har vait så kvavt i luften så det var svårt att andas i bland under bussfärden sommnade jag ock vaknade alldeles svettig! Sen checkade vi in på hotellet och gick in på hotellrummet  Erika och hennes familj bodde i ett annat rum lite längre bort så vi är inte jätte nära varan ! Men snabbt på med badkläderna och sen rusandes mot poolen :D
En sak var dålig det är att man kan liksom inte direkt svalka sig i poolen för vattnet var jätte varmt :( 
Men i morgon blir det mkt bad och soooool så måste sova !
godnatt boggisar kram kram :)
//FAANI


Åh men så roligt Fanny! Jag hoppas verkligen ni får en rolig semester! Åh vad spännande att läsa dina uppdateringar här på bloggen och jag är inne flera ggr per dag för att kolla om det är något nytt! Kul att ni tog med datorn! ;o)



Kollar in i morgonbitti, är ju så nyfiken hela tiden på vad ni gör!



Kramilikramen moster Sus

ps. Jeffa hälsar till Er alla kusiner ds.

2008-08-14 | 21:57:34

åå har ni sjönt i turkiet???

vi har ganska myket sol här men inte lika varmt sejer ja typp 24 grader hadde vi i går!!!

2008-08-15 | 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback