Update från turkiet - Mår lite dåligt =(

Heej nu sitter jag nere på hotellet och chattar på msn och har mkt snuva !
På morgonen mådde jag braa men på eftermiddagen började jag få ont i huvet och kände mej
dålig =( och när vi kom tillbaka från havet gick jag  och pappa på rummet och jag fick en alvedon !
och somnade sen mådde jag lite bättre men är så himla snorig !

Igår så på kvällen efter vi hade kollat på en show så gick erika och jag till poolen och badade fötterna
 och poolen stängs kl 19  och erika var på mej hela tiden putta i mej kom igen  putta i mej !
men jag vågade ej ! Sen kom ak och mamma ocg figo ner till poolen och jag puttade i Erika i poolen
och vi skrattade och skrattade till slut så  tog moster Anna karin min arm och frog in mej i poolen haha
och vi skrattade och kunde inte sluta =) men heej då syns bloggisar =)=)
//Faani



Hahahahaha... Ja då fick ni ju lite svalka! Hehhehe...



Jag tycker att om du inte blir bättre skall ni absolut kontakta dr, de har dundermedicin! Jennifer blev sjuk en gång och fick bästa pencillinkuren och var pigg nästa dag!





Krya på dig!

Kram Sus

2008-08-18 | 20:12:04

hej vad härligt allt låter synd att du inte mår så bra,får hoppas att det går över så du får njuta av sista tiden Villken kalas pingla du var på bilden som Sus hade på sin blogg Hoppas ni har det bra Kram Mormor Hälsa alla

2008-08-19 | 17:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback