Update från turkiet DAG 4 -vilken härlig dag

hej hej jag har just kollat mina kommentarer  och min mosters blogg =) hihi idag har vi åkt båt i manavgatfloden
och det var  mkt trevligt  vi åt god mat och stekte lite  haha jag fick även ett litet modell jobb haha jo det kom fram en
man med en stor kamra  och han sa hur jag skulle poesa   jätte kuuuul  ! sen stannade vi och bada !
nu   sitter jag här och chattar på msn  med sanna !  Synd att jag inte  kunde ladda in bilder för jag har knäpt så snygga kort verkligen =) saknar alla mina kompisar så mkt speciellt Ninni,Jennifer,Natti och alla andra

Kram Faani


Tjena bruden!

Coolt med modelljobbet! Hoppas du köper med dig några bilder att ta med hem, de brukar ju bli bra när en riktig fotograf fotograferar!



Ja det var synd att du inte hade med dig USB-kabeln, hade verkligen varit kul att se alla era bilder!



Kram Mostrer Sus

2008-08-17 | 20:58:35

Jag åkte också i Manavgatfloden när jag var där i juni! Såg ni sköldpaddor? :)

2008-08-21 | 19:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback